با نزدیک تر شدن بیش از پیش به زمان عرضه بازی کمپانی Microsoft تصاویر جدیدی از عنوان ریسینگ فوق العاده زیبای FORZA MOTORSPORT 4 در اختیار رسانه ها قرار داد.... 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

كنون كه به روز رستاخير بازي هاي ورزشي,فوتبالي نزديك تر مي شويم و بازي رايانه اي پرطرفدار PES 2012 در شرف انتشار جهاني هست ظاهرا نسخه اي ويژه از اين بازي رايانه اي به سايت ها و مجلات معتبر دنياي بازي هاي رايانه اي تحويل داده شده است تا بدين وسيله قبل از انتشار جهاني امتيازات خود را به اين بازي رايانه اي اهدا كنند.........

بقیه در ادامه...... 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

استدیوی Sony Santa Monica در حال استخدام افراد برای یک بازی جدیدیست که هنوز اعلام نشده است.


از زمان انتشار God of War 3 که در اوایل سال 2010 منتشر شد استدیوی Santa Monica کماکان خبر ساخت بازی بعدی خود را اعلام نکرده است هیچ کس واقعا نمیداند که این استدیو در حال ساخت چه بازیست بسیاری اعتقاد دارند که ان ها در حال ساخت یک GOW جدید در یک محیط اساطیری کاملا متفاوت هستند. اما لیست شغل های این شرکت نشان میدهد که Santa Monica در حال ساخت یک بازی جدید هست گرچه پلتفرم بازی تاکنون مشخص نشده است.


بر اساس شواهد ، تبلیغات جدید نشان میدهد که کسانی که تجربه در طراحی و یا کمک به ساخت بازی های جهان ازاد را دارند لیست شغل ها را تشکیل میدهند.ممکن هست این بازی برای PS3 یا Vita و یا حتی PS4 منتشر شود اما با این حال احتمال ساخت بازی بر روی PS3 بیشتر از سایر پلتفرم هاست.


منبع : http://playstationlifestyle.net/2011/09/20/new-playstation-exclusive-ip-in-the-works-by-gow-team-possibly-open-world 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

CAPCOM توسط Kotaku تایید کرد Resident Evil: Operation Raccoon City به جای انتشار در فصل پاییز قطعا در فصل زمستان عرضه خواهد شد.

فصل زمستان برای انتشار بازی ها از 22 دسامبر ٢٠١١ میلادی ( 1 دی ماه ) تا 19 مارس 2012 میلادی ( 29 اسفند 1390 ) می باشد. بنابراین کمی فرصت بیشتر برای کار بر روی بازی باقی می ماند.


Resident Evil: Operation Raccoon City برای PC , XBOX 360 و Playstation 3 منتشر خواهد شد.


منابع : http://www.vg247.com/2011/09/20/re-operation-raccoon-city-definitely-locked-in-for-winter/


http://kotaku.com/5842020/resident-evil-operation-raccoon-city-still-coming-this-winter-capcom-says 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

 EA اعلام کرد که نسخه بتا از بخش چندنفره بازی Battlefield 3 در تاریخ 29 سپتامبر عرضه خواهد شد. دارندگان بازی Medal of Honor و کسانی که نسخه PC این بازی را از شبکه Origin خریداری کرده اند، می توانند این دمو را در 27 سپتامبر بازی کنند.




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

بقیه در ادامه...... 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

DLC جدید بازی Fallout: New Vegas با نام Lonesome Road معرفی شد. این DLC برای Xbox 360 و Stream عرضه شده است. نسخه PS3 این DLC هم در تاریخ 22 سپتامبر با حجم 451 مگابایت عرضه می شود. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

کمپانی Warner اعلام کرد که نسخه PC بازی Batman: Arkham City به تأخیر افتاده و در ماه نوامبر عرضه می شود. دلیلی برای اینکار اعلام نشده است. نسخه Xbox 360 و PS3 این عنوان در تاریخ 18 اکتبر عرضه خواهند شد. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

بقیه در ادامه........... 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

آی تی ایران - طی مراسمی در هتل اسپیناس نوکیا از آخرین دستاوردهای خود در راستای بومی سازی اکوسیستم موبایل در ایران پرده برداری کرد.

در این مراسم جمعی از اصحاب رسانه، بلاگرهای حوزه موبایل، برنامه نویسان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف حضور به هم رساندند و با جدیدترین دستاوردهای بومی شده نوکیا آشنا شدند.

این همایش با سخنرانی فروهر فروتن، مدیرکل نوکیا در ایران، با موضوع اکوسیستم موبایل در ایران آغاز شد. وی درمورد نقش فعالانه این شرکت در ارتقای اکوسیستم موبایل سخن به میان آورد.

فروتن ارتباط هر چه نزدیکتر با مشتریان و فروشندگان را از اهداف اصلی این شرکت دانست و ایجاد بسترهای آنلاین و پلتفرم بومی را به عنوان راهی برای رسیدن به این هدف عنوان کرد. فروهر فروتن اعلام کرد نوکیا در ایران تصمیم دارد با همکاری اپراتورها، مراکز علمی و دانشگاهی و کسب و کارهای دیگر در چهارچوب مقررات کشوری، برنامهنویسان را هرچه بیشتر به پلت فرم برنامه نویسی نوکیا (Qt) جذب کرده و درعین حال، امکان دسترسی کاربران به برنامه های فارسی را هرچه بیشتر میسر کند.

در بخش بعدی این همایش، دکتر باقری مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف در مورد جشنواره نوآوریهای تلفن همراه ایران و نقش نوکیا در آن گفت: "از اهداف این کنفرانس شناسایی تیمهای جوان و شرکتها برای ارائه خدمات بر روی موبایل، استخراج ایدههای نو یا بومی شده برای اجرایی کردن، ایجاد پیوند بین ارائهدهندگان خدمات تلفن همراه و صاحبان فکر برای زمینه سازی رشد تیمهای جوان و ارتقای سطح خدمات و آشنایی سیاستگزاران و صاحبنظران کشور و همچنین مردم با فناوریهای تلفن همراه است که با همکاری نوکیا به عنوان حامی ویژه برای دومین سال سعی در تحقق آن داریم."

پس از آن مدیربازایابی نوکیا، وحید کاظمی نجفآبادی، نیز بسترهای آنلاین نوکیا در ایران را معرفی کرد. این بسترها، سایت فارسی نوکیا و صفحه دانلود نرمافزار هستند. وحید کاظمی سایت فارسی نوکیا را یکی از پربازدیدترین سایتها در خاورمیانه و تلاشی برای بومی سازی در راستای کمپینهای نوکیا در منطقه اعلام کرد و افزود نوکیا درحال برنامهریزی برای پشتیبانی از احتیاجات کاربران ایرانی و ابتکارات بومی مانند مسیریابی است. صفحه دانلود نرم‎افزار نیز یک پورتال نرمافزاری جدید به عنوان بخشی از بستر بومی و ایجاد همکاری بیشتر با برنامه نویسان موبایل اعم از شرکتها و افراد است.

علاوه بر این، نوکیا تصمیم دارد در ایران مسابقهای برای برنامهنویسان ایجاد کند و برای برنامهنویسانی که بهترین برنامههای بومی را برای پلتفرم نوکیا میسازند جوایزی ارزنده درنظر میگیرد. بهترین برنامهها پس از تایید کارشناسان نوکیا این شانس را دارند که در سایتهای نوکیا مورد دسترسی همگان و دانلود قرار گیرند.

و در آخر حمیدرضا نیکدل، مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران خبرنامه نوکیا را اولین پل ارتباطی و خبررسانی رسمی نوکیا در ایران برای ارتباط نزدیک با مشتریان و فروشندگان نامید. وی از "وبلاگ گفتگو"، goftogoo.nokia.ir اولین بلاگ رسمی نوکیا پردهبرداری کرد و آن را پلی برای ارتباط و تعامل بیشتر مشتریان با نوکیا خواند. وی افزود کاربران علاوه بر دسترسی به اخبار رسمی نوکیا به زبان فارسی، میتوانند نظرات و ایدههای خود را ارائه دهند و با نوکیا در ارتباط نزدیک باشند.
این مراسم با سوال و جواب میهمانان به پایان رسید.  




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

کمپانی EA به طور رسمی سیستم مورد نیاز برای اجرای Battlefield 3 را اعلام کرد.





در صفحه مخصوص نسخه beta سیستم حداقلی و بهینه برای اجرای این بازی به شرح زیر اعلام شده است :


سیستم حداقلی :


OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ)
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE)
GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE


سیستم بهینه :


OS: WINDOWS 7 64-BIT
PROCESSOR: QUAD-CORE CPU
MEMORY: 4 GB
HARD DRIVE: 20 GB
GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950)
SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE
KEYBOARD AND MOUSE
DVD ROM DRIVE


Battlefield 3 در 25 اکتبر در امریکا و 28 اکتبر در اروپا ( جمعه 6 ابان 1390 ) برای PC , Playstation 3 و XBOX 360 منتشر خواهد شد.


منبع : http://www.vg247.com/2011/09/20/battlefield-3-pc-required-recomended-system-specs-confirmed/ 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Sony چهار Memory Card در حجم های مختلف برای PSVita معرفی کرد که همزمان با عرضه این کنسول در ماه دسامبر در دسترس خواهند بود. این کارت های حافظه عبارتند از: مدل 4 گیگ با قیمت 29 دلار، مدل 8 گیگ با قیمت 42 دلار، مدل 16 گیگ با قیمت 72 دلار و مدل 32 گیگ با قیمت 124 دلار. لازم به ذکر است که کارت های حافظه دیگری با قیمت پایین تر از سوی کمپانی Third Party هم عرضه می شوند. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

THQاعلام کرد که دنباله بازی Homefront توسط استودیوی بازیسازی Crytek ساخته خواهد شد. این بازی برای کنسول ها و PC در دست ساخت است و قرار است در سال مالی 2014 این کمپانی که از آپریل 2013 تا مارچ 2014 می شود، راهی بازار شود. این بازی توسط Crytek UK که قبلاً Free Radical نام داشت، ساخته خواهد شد. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

بالاخره شرکت کپکام رسما Resident Evil 6 را در TGS امسال رونمایی کرد . همچنین ناشر بازی تیز تریلری از بازی منتشر نموده است که حاوی نکات خاصی هست.


یکی از مهمترین موارد شماره ی 48.415802,-89.2673 بود که پس از کمی تحقیق مشخص شد Resident Evil 6 در کشور کانادا اتفاق خواهد افتاد شمار های "48.415802,-89.2673" چیزی جز یک خلیج تندر در انتاریو ی کانادا را نشان نمیداد . برای تایید این موارد هم میتوانید به GOOGLE MAP مراجعه کنید.


با توجه به این تیزر تریلر Resident Evil 6 کانادا محلیست که T-Virus/G-Virus در ان جریان دارد . پس همگی اماده باشید ترس باز خواهد گشت.


همچنین برای دیدن این تیزر به این قسمت مراجعه کنید .


http://www.relyonhorror.com/latest-news/resident-evil-news/is-this-the-resident-evil-6-trailer/


منبع : http://www.gamepur.com/news/5308-resident-evil-6-take-place-canada.htm 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

کمیته انجمن جوایز بازی در ژاپن عنوان شوتر DICE بازی Battlefield 3 را به عنوان بهترین نمایش در نمایشگاه بازی های Tokyo Game Show اعلام کرد . این برای اولین بار در زمانی بیشتر از دو سال است که یک استدیوی بازی سازی غربی به چنین افتخار بزرگی در کشور ژاپن دست پیدا میکند.


EA اعلام کرده است که این جایزه افتخار بسیار بزرگی برای انهاست. در سال 2011 که سالی بسیار شلوغ برای صنعت بازیست به نظر میسد که شانس به EA, DICEو Battlefield 3 رو کرده است. این بازی توانسته است بهترین بخش multiplayer را در نمایشگاه E3 پس از نشان دادن گیم پلی بازی بر روی PC به دست اوردو به مدت کوتاهی پس از ان توانست با نمایش شگفت انگیز در بخش Co-op gameplay افتخاری دیگر در GamesCom 2011 کسب نماید. 




تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 127085
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1